Výstava obrazů a fotografií - autoři nám řekli

22.03.2015 12:06

Jmenuji se Luboš Řežábek a pocházím z Milevska, malého městečka v jižních Čechách. V Chyňavě jsem teprve krátce. Při studiu gymnázia jsem se věnoval kresbě a malbě. Na Fakultě multimediálních věd ve Zlíně jsem se začal zabývat kamerou, střihem a fotografií. Už při studiu jsem dostal pracovní nabídku do reklamní agentury, kde jsem několik dlouhých let byl produkční, kameraman, střihač, fotograf, animátor, zvukař, grafik, řidič a uklízečka v jedné osobě. Asi proto, že jsem chtěl zvolnit, jsem v současné době na volné noze jako produkční, kameraman, střihač, fotograf, animátor, zvukař, grafik, řidič a uklízečka.

Prošel jsem mnoha odvětvími a jak bylo z výstavy vidět, nejsem nijak vyhraněný a zabývám se všemi digitálními médii.

 

Jan Charvát

Jsem rodilý Chyňavák. Po vystudování Střední školy stavební v Berouně pracuji na stavebním úřadě v Hostivici. Malování se věnuji amatérsky. Nejčastější média jsou akvarel nebo olej, realistický základ doplňuji volnějším stylem. Ledňáček, kterého jste mohli vidět na výstavě, se stal tak trochu mým maskotem a oblíbeným námětem.

—————

Zpět